החיים של יזמים ובעלי עסקים עצמאים הם רכבת הרים מטלטלת בין הצלחות לכישלונות. חודש מרוויחים טוב, וחודש אחרי אפס רווחים והמכירות ומצב הרוח על הפנים.
אני רוני פרידמן, ואני יודעת על מה אני מדברת כי אני מגיעה מהעולם הזה. כיזמת סדרתית וכמרצה בכירה בארגונים מובילים מזה 12 שנים, אני יכולה לומר לכם בוודאות, שסיפור טוב זה מה שכל עסק צריך, וברגע שתבינו איך אתם יכולים לבדל את עצמכם וליצור “יתרון יחסי" תקבלו תנופה רצינית לעסק.
המומחיות שלי היא לדייק את הסיפור הייחודי של בעל העסק בשילוב הערך שהוא מביא ללקוח ולארוז את כל מרכיבי החבילה להרצאה אותנטית מדויקת שעוזרת למשוך קהל לקוחות רלוונטיים.
הרצאה הבנויה נכון כסיפור ייחודי של העסק יכולה למשוך לקוחות פוטנציאליים רבים, הכל עניין של דיוק הערך שאתם מביאים ללקוח ועוד כמה סודות מקצועיים השמורים למשתתפי הסדנה שלי.
קבלו סיפור מקרה:
נועה היא מורה לפילאטיס. יש לה סטודיו מצליח ברמת אביב. עשר שנים של לקוחות מרוצים וממליצים.
נועה הייתה בין החלוצות באזור בו ממוקם הסטודיו שלה. בחמש השנים האחרונות, קמו עוד 5 מכוני פילאטיס באזור.
ברור לכם שזה לא משנה כמה נועה נחשבת לטובה ומקצוענית, נועה עכשיו נמצאת בתחרות רצינית, יש עוד מורות טובות, והלקוח הפוטנציאלי של נועה מתרשם מהמכונים המשודרגים והחדשניים שנפתחו במרחק 100 מטר מהסטודיו שלה , והנה נועה כבר מרגישה בבשר את הנגיסות , הרווחים יורדים. יש תחרות.
נועה החליטה להיות יצירתית ולבנות הרצאה עסקית. היא הגדירה את קהל היעד, היה לה ברור שהיא הולכת להעביר הרצאות בתחום לאימהות בבתי הספר, לנשים לאחר הלידה, לנשות הייטק שיושבות שעות מול מסכים וסובלות מכאבי גב איומים.
עברתי עם נועה על הטיוטה הראשונה שביקשתי ממנה להכין. בהרצאה הבלתי מלוטשת שהיא שלחה לי מצאתי תוכן מלא בערך על תרגילי פילאטיס להגדלת טווחי תנועה במפרקים, למדתי מה הם שרירים מייצבים, ההרצאה שהיא כתבה היתה עשירה בידע , אפילו אחת כמוני שלא מבינה דבר באנטומיה, הסתכלתי לרצפת האגן בלבן של העיניים בפעם הראשונה בחיי והתרשמתי 🙂
נועה כתבה חומרים מקצועיים מאד, כיאה לאשת מקצוע מומחית פילאטיס. אבל מה – היה לי חסר לי איזה טאץ' אישי. איזה סיפור עם זווית ראיה אישית יותר.
הסברתי לנועה – כשאדם עומד מול אנשים ומדבר על רגשות, וחושף את הפגיעות שלו, את נקודות החולשה- הוא מעורר הזדהות יתר.
אי אפשר רק לדבר על הצלחות תרגילים לימודים ותארים. ספרי משהו אישי על עצמך, תוסיפי איזה סיפור מרגש מעורר השראה. נועה התנגדה בהתחלה, היא
מסוג האנשים שלא אוהבים לספר על עצמכם, וזה לגיטימי וטבעי, וחוץ מזה, תמיד אפשר לספר את סיפורו של הלקוח .
ביקשתי מנועה לספר בהרצאה על אתגר משמעותי שהיא התמודדה אתו , מה למדה על האתגר, ואלו לקחים ותובנות הפיקה.
בקיצור, נועה עשתה טוויטס, היא החליטה לשתף בהרצאה גם חוויות מהילדות שלה, ולהרחיב עם סיפורי מקרה של לקוחות. היא שיתפה כיצד הצליחה לשפר את איכות חייהם באופן משמעותי. השילוב בין הסיפור האישי של נועה וסיפורי לקוחות שידרגו את ההרצאה שתפסה פוזה אחרת. פוזה הרבה יותר אישית, רגשית, אותנטית, הרבה יותר מרתקת ומעניינת.
הרצאה עסקית יכולה לשמש עבור בעל עסק הרצאת משפך, הרצאה לשימור לקוחות, הרצאה היא פלטפורמה מדהימה למיתוג אישי ועסקי.
מי שעובד איתי יכול להעיד, יש לי ים של רעיונות והשראה להעניק, אני יודעת לשמוע את המילים שלא נאמרות, ומזקקת את הכל ביחד כדי לתקשר את העסק להרצאה ייחודית.
בניתי סדנה אפקטיבית המיועדת לבעלות עסקים ויזמיות המאוהבות במקצוע שבחרו, ורוצות/ים לעמוד מול קהל לחלוק ידע מקצועי או לשתף בסיפור חיים מעורר השראה.
הסדנה "FINE TUNING – לזקק את המסר"- סדנה ליצירת הרצאה לקידום אישי ועסקי, כוללת 3 מפגשים אישיים + מפגש בונוס (אני מגיעה לראות אתכם מרצים ולתת משוב מלא).
עלות הסדנה: בגלל המצב, במקום 2,590 ₪ רק 900 ₪ מחיר קורונה ( לא כולל מע"מ)