יותר ויותר מחאות פוליטיות מתנהלות דרך הרשתות החברתיות – השאלה היא האם פעילות מחאה בפייסבוק, ובטוויטר יכולה להשפיע על המציאות ?

במהלך לימודי התואר השני שלי חקרתי לעומק את נושא האשטגים במחאות. חקרתי האשטאגים משני תודעה במחאות  BlackLivesMatter#מחאת MeToo#, מחאת שלושת הנערים הישראלים החטופים Bring Back Our Boys#. ממצאי המחקר המרתקים היוו השראה לבניית ההרצאה "מחאת האשטאג" ואותם אני חושפת בהרצאה ייחודית זו.

בהרצאה זו אני מדברת על:

◄ איך מתכננים מחאה בעידן הדיגיטלי?

◄ מהי ההשפעה של רשתות חברתיות ופלטפורמות דיגיטליות על יוזמי מחאה?

◄ כיצד אמצעים כמו האשטג, ממים, תמונות וסרטונים יוצרים תודעה ורגש הופכים לסמלים תרבותיים של מחאה?

◄ בהרצאה שזורים קטעי וידיאו ודוגמאות של קבוצות מחאה פוליטיות, קבוצות המבקשות למחות נגד השימוש בדמותם של דמויות ומנהיגים פוליטיים על גבי אביזרי אופנה, קבוצות מחאה שקוראות להחרים מוצרים שיוצרו באופן שמזיק לסביבה ועוד …

 

הרצאה זו מבוססת על תוצרי מחקרי תואר שני M.A  לימודי מוסמך שעשיתי במדע המדינה מסלול לימודים ב"תקשורת פוליטית"  בפקולטה למדעי החברה מטעם אוניברסיטת תל אביב.

שורה תחתונה-  

זו הרצאה מהסוג שאי אפשר לוותר עליה משום שהערך המוסף שהיא נותנת חשוב ומועיל ביותר לאזרחים שהתעורר בהם החיידק האקטיביסטי. ההרצאה עוזרת להבין את חשיבותן של הרשתות החברתיות עבור אקטיביסטים ותנועות חברתיות. ההרצאה מועברת גם אונליין, בשידור חי בזום!

זוהי הזדמנות מעולה לצפות בהרצאה מרתקת, ליהנות מהתוכן המעניין, לשאול אותי שאלות ,לעלות סוגיות שמעניינות אתכם ולשוחח. 

ועכשיו, יש לכם הזדמנות ליהנות ממחיר מיוחד להרצאה פרונטלית או דיגיטלית. כל מי שהנושא חשוב לו, מוזמן לפנות לדף ההמלצות של ארגונים ולקוחות להתרשמות. או תשאירו את הפרטים שלכם כאן בתיבת טופס "צור קשר", ואני אחזור אליכם עם מידע נוסף.

אתם כמובן יכולים להתקשר ישירות למספר: 054-3153151

ההרצאה מתאימה לקהלים רבים כהרצאת העשרה או כהרצאה מקצועית להנהלה בכירה ולצוות עובדים מקצועי ,בארגונים וחברות, בתי ספר, לימי עיון, כנסים, ימי גיבוש והרמת כוסית לחג.