#משחקי שלטון ברשת -האינטרסים והסודות מאחורי הקלעים של עולם הפרסום הפוליטי

הרצאה מרתקת לאנשים שאינם פוליטיים, שאינם מבינים בפרסום ושיווק מועמדים פוליטיים אבל מעוניינים לדעת איך מנהלי קמפיין פוליטי עושים לנו שטיפת מוח.  באלו אמצעים משתמשים כדי ללכוד את תשומת ליבם של הגולשים, מה הן השיטות, הטכניקות,  מה הם הסודות מאחורי הקלעים של בניית קמפיין ומסרים פוליטיים.

התחום הפוליטי עבר שינויים מהותיים בשנים האחרונות, מערכות הבחירות מתבססות בעיקרן על פעילות ענפה ברשתות החברתיות ובאינטרנט. קמפיין בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, יוטיוב הפכו לכלי רב עוצמה בידי מנהלי הקמפיינים של המועמדים. כל מועמד ו/או מפלגה אשר רוצים להוביל מערכת בחירות אפקטיבית ומוצלחת, נעזרים בכלים החדשניים של עולם המדיה והדיגיטל, כדי להשיג את מטרותיהם.

הבוץ והרפש, השיימינג ברשת בימי שיגרה ובתקופת בחירות במיוחד שנועדו לחסל קריירה פוליטית של מועמד כזה או אחר, וחוסר היכולת של האזרחים המשתמשים להבחין בין פרסום שקרי לאמיתי הפכו  לעניין מדאיג ומורכב.

המשתמשים לא מודעים לכל הטריקים והתרגילים של קמפיינים פוליטיים, ובעידן בו הבחירות מתנהלות בעיקר בזירה של הרשתות החברתיות, חובה עלינו להכיר מקרוב איך השיטה שלהם עובדת כדי שנדע ממה להיזהר ולמי כן או לא להאמין.

הרצאה זו מבוססת על תוצרי מחקרי תואר שני M.A  לימודי מוסמך שעשיתי במדע המדינה מסלול לימודים ב"תקשורת פוליטית"  בפקולטה למדעי החברה מטעם אוניברסיטת תל אביב, ועל בסיס היכרות מעמיקה עם העולם הפוליטי, ניסיון בליווי מערכות בחירות וקידום קמפיינים .

בהרצאה אני מדברת על :

◄ השחקנים הפוליטיים והמשחק המלוכלך ברשת החברתית- איך מוכרים לציבור קמפיין בחירות ? אלו  סוגי מסרים מוכחים כיעילים לשכנוע, מסרים שמוציאים אנשים לקלפי? איך משווקים מועמד פוליטי?

◄ מסגור ידיעות Framing, הדרך שבאמצעותה אמצעי התקשורת מעצבים את סדר היום הציבורי, ועל מה ידברו כולם.

◄ אסביר את דרכי הפעולה ושיטות העבודה של יועצי הספינים והקמפיינרים הפוליטיים, כיצד הם עובדים על המוח שלנו? כיצד הם שוטפים את הראש ברעיונות?

◄ כיצד קמפיין פוליטי מהדהד מסרים סמויים במטרה לגרום להסלמת אלימות, לטיפוח דעות קדומות, לרידוד והשטחת השיח התרבותי.

◄ באיזה סוגי מסרים משתמשים בקמפיין פוליטי כדי לזרוע פחד, מה הם המרכיבים בפרסומים פוליטיים המעודדים את מעורבות הגולשים ומניעים לפעולה?

◄ איך יוצרים דאטה, טרגוט ופילוח מדויק ? כיצד המדיה הדיגטלית משרתת את הקמפיינר ומסייעת לו לנתח התנהגויות של קהל המצביעים הפוטנציאלי ולהגיע אליו במסרים מותאמים?

 

ההרצאה "משחקי שלטון ברשת" חושפת  את השיטה ומהלכים הדיגיטליים באמצעותם מעצבים את תפיסת העולם שלנו.

ההרצאה מיועדת לציבור הרחב, לכל מי  שאינו בקיא ברזי הפוליטיקה הדיגיטלית, ונמאס לו להרגיש "הדיוט" רק בגלל שאיננו עוסק במקצוע הנכון, בגלל  חוסר ידע ומודעות .

ההרצאה מלווה בדוגמאות רבות מהארץ ומהעולם, הממחישות מה באמת קורה בפרסומים במערכת בחירות של הפוליטיקה הישראלית, כיצד מניפולציות דיגיטליות נסתרות משפיעות על קבלת ההחלטות שלנו.

 

שורה תחתונה-  

זו הרצאה מהסוג שאי אפשר לוותר עליה משום שהערך המוסף שהיא נותנת חשוב ומועיל ביותר במיוחד במדינה הלוקה בחוסר יציבות פוליטית והבחירות מתקיימות בה כל כמה חודשים. ההרצאה מועברת גם אונליין, בשידור חי בזום!

זוהי הזדמנות מעולה לצפות בהרצאה מרתקת, ליהנות מהתוכן המעניין, לשאול אותי שאלות ,לעלות סוגיות שמעניינות אתכם ולשוחח. 

ועכשיו, יש לכם הזדמנות ליהנות ממחיר מיוחד להרצאה פרונטלית או דיגיטלית. כל מי שהנושא חשוב לו, מוזמן לפנות לדף ההמלצות של ארגונים ולקוחות להתרשמות. או תשאירו את הפרטים שלכם כאן בתיבת טופס "צור קשר", ואני אחזור אליכם עם מידע נוסף.

אתם כמובן יכולים להתקשר ישירות למספר: 054-3153151

ההרצאה מתאימה לקהלים רבים כהרצאת העשרה או כהרצאה מקצועית להנהלה בכירה ולצוות עובדים מקצועי ,בארגונים וחברות, בתי ספר, לימי עיון, כנסים, ימי גיבוש והרמת כוסית לחג.