עולם העבודה החדש הביא בשנים האחרונות לעלייה במספר העובדים מרחוק. משבר הקורונה רק העצים את התפיסה ושם את הנושא במרכז סדר היום של צורת העבודה החדשה לה אנחנו נצטרך להתרגל ( New Normal).  עקב משבר  הקורונה, ארגונים ומעסיקים מבינים שהתפוקות ושגרת עבודה יכולה להתקיים ולהיות יעילה גם ללא הגעה פיזית למקום העבודה. מודל העבודה החדש אפשרי ואף אפקטיבי מאוד.

האצת התהליכים הדיגיטליים עקב הקורונה, מביאה גם לשינוי הכרחי ביכולת ומיצוי הכישורים הנדרשים מכל עובד על ידי מעסיקים. כבר היום רואים מעסיקים המצפים מעובדים בענפים פחות טכנולוגיים כמו אדמיניסטרציה ,ייצור, תפעול לוגיסטי, מכירות, שיווק, להצטייד בסט כישורים  רלוונטיים לעבודה מרחוק, לצד כישורי יצירתיות, פרודוקטיביות, גם בעלי מקצועות מסורתיים יותר, מבינים שהם חייבים לדעת להשתמש בכלים טכנולוגיים על מנת לשרוד.

 

קהל היעד:

הסדנא מותאמת לעובדים, ומנהלים בכל דרג, ולכל מי שצריך ללמוד איך לעבוד נכון מהבית.

מטרת הסדנה:

בסדנא נכיר את סביבת העבודה הנכונה, נעזר בכלים טכנולוגיים לעבודה אפקטיבית מרחוק, ננתח את מאפייני התקשורת הפורמליים והבלתי פורמליים ביחסים עם מעסיקים/ עובדים / לקוחות, איך יוצרים גבולות בין החיים הפרטיים לעבודה, קביעת לו"ז והגדרת יעדים ומשימות לביצוע, כמו כן, נדבר על  הדאגה לרווחה האישית והנפשית של העובדים מרחוק, כיצד להימנע מתחושת בדידות ושחיקה במהלך העבודה מרחוק

 

הסדנה מודולרית – התוכן מותאם לצרכי הארגון, ניתן לקיים כסדנה חד יומית, או כקורס הכולל מספר מפגשים באופן פרונטלי או דיגיטלי.

 

 

הסדנא נבנתה ומועברת על ידי ד"ר אילן לוי ורוני פרידמן.

ד"ר אילן לוי ( Ph.D. )

מאמן ומלווה עסקי הוליסטי של חברות SMB  לרבדי הארגון השונים עם התמחות בהון האנושי הכשרות, הדרכות וסדנאות להטמעת תהליכי שינוי, פיתוח עסקי וארגוני והתווית אסטרטגיה, שימוש בכלי ה- NLP Business לשיפור התוצאות האישיות והעסקיות ורתימת ההון האנושי לתפקידי מפתח

מרצה בקריה האקדמית אונו בקורס – פיתוח עסקי ויזמות

דוקטורט  – (Ph.D.)   התמחות ב NLP 

 

רוני פרידמן- יזמת עסקית. מומחית לשיווק ומיתוג רגשי לעסקים. מרצה בארגונים וחברות, פיתוח תוכן ואימון  מרצים לבניית הרצאות מעוררות השראה.

M.A בתקשורת פוליטית, הפקולטה למדעי החברה, אוניברסיטת תל אביב.

 

תכני הסדנה :

 

מפגש ראשון

ניתוח סביבת העבודה טרום הקורונה – מה היה – Old Normal

הקורונה עדיין כאן, איך ממשיכים במסגרת האילוצים וההגבלות

השינויים במערכות והתהליכים של הסביבה החדשה

איך יוצרים את הגבולות בין הבית לעבודה

איך תראה סביבת העבודה החדשה מה יהיה – New Normal

 

מפגש שני

מה נדרש על מנת ליצור סביבת עבודה חדשה ומותאמת

האתגרים הניהוליים של המערכת האישית והארגונית בעבודה מרחוק

מהם החסמים הארגוניים, המשפחתיים והאישיים בעבודה מרחוק

דרכי התקשורת המילולית והבלתי מילולית בעבודה מרחוק (NLP)

קליטה וגיוס עובדים, חניכה והדרכה

 

מפגש שלישי

מה מסתתר מאחורי הפסיכולוגיה של הריחוק החברתי והבדידות (NLP)

מהם הכלים החדשים בעידן של ה New Normal

הלכה למעשה- איך הופכים את העבודה מרחוק לאפקטיבית

איך מייצרים יעילות, שיתוף ותקשורת נכונה באמצעות הטכנולוגיה המרוחקת

 

 

המפגשים אינטראקטיביים בשיתוף הקהל, במהלך המפגשים יוצגו סרטונים להמחשת הנושאים המרכזיים, בסוף המפגשים תצאו עם כלים מעשיים שתוכלו ליישם מידית.

 

 ניתן להחליף את אחד המפגשים או להוסיף מפגש נוסף להכרות עם כלים להעברת הדרכות ומפגשים דיגיטליים :

במפגש זה נלמד :

איך להכין מצגת אפקטיבית להרצאה מקוונת

טכנולוגיה- על זום ותוכנות אחרות למפגשי למידה מקוונים

עיצוב ותכנון מצגות מקוונות- כלים לבנייה נכונה של מצגת ,שימוש בסרטי וידיאו ואמצעים ויזואליים

כיצד להתמודד עם צניחת הקשב במהלך מפגש מקוון

כלים ליצירת אינטראקציה: סקרים, שאלונים ,טיפים ליצירת מעורבות עם קהל להחזקת תשומת הלב ,הגברת הקשב והריכוז .

 

למידע נוסף ולהזמנת ההרצאה לארגון שלכם, צרו עימי קשר בנייד :054-3153151