הרבה בעלי עסקים שואלים אותי- בשביל מה צריך "הרצאה עסקית"? מי צריך את זה ? למה זה טוב ?
הנה, קבלו הסבר קצר:
"הרצאה עסקית", היא בראש ובראשונה אמצעי לספר את הסיפור שלכם לעולם.
הרצאה המשלבת תוכן איכותי +רגש + מסרים מניעים לפעולה, היא פלטפורמה מדהימה להגיע לקהל גדול, להשיג לקוחות פוטנציאליים חדשים שיתעניינו בשירות או במוצר שאתם מוכרים.
אם תשאלו אותי- כל עצמאי ובעל מקצוע חופשי חייב להטמיע "הרצאה עסקית" בתוכנית השיווק. הרצאה כזו היא ערוץ המגדיל את החשיפה לעסק, עוד דרך למתג נותן שירות מקצועי כמומחה בתחומו. והכי חשוב- זו הזדמנות אמיתית להגיע אל עוד אנשים, להגיע ללקוחות פוטנציאליים, שיתעניינו בשירות או במוצר שאתם מוכרים.
אז, מה צריך לדעת לפני שמתכננים הרצאה עסקית ?
איך מגיעים לקהל היעד המדויק לעסק שלכם?
איך הרצאה עסקית אחת יכולה להניב לכם עוד הרצאות?
איך תוכלו לגרום להרצאה לעבוד בשביל העסק שלכם ?
את כל התשובות כולל טיפים מועילים וכלים פרקטיים ליישום מיידי, תקבלו בהרצאה ב- ZOOM בשידור חי וללא עלות | ביום ראשון 07.06.20 בשעה 20:30
למי מתאימה הרצאה?
◄ לבעלי מקצוע חופשי, בעלי עסקים, יזמים, מטפלים, יועצים, מאמנים, וגם למנהלים בכירים .
◄ לכל מי שמומחה בתחומו ומעוניין למתג את עצמו, ליצור לעצמו יתרון עסקי על פני המתחרים באמצעות הרצאה ייחודית.
◄ לכל מי שרוצה להפוך את סיפור החיים הייחודי שלו להרצאה מעוררת השראה.
על מה נדבר במפגש:
◄ מה הם השלבים בדרך ליצירת הרצאה מצליחה
◄ אלו טכניקות מעולם התוכן השיווקי צריך ליישם במהלך כתיבת הרצאה
◄ איך מגיעים לארגונים, מרכזי תרבות, כיצד מצליחים למלא את לוח השנה בהרצאות
◄ כיצד אפשר להשתמש בסיפור חיים אישי כהרצאה שיווקית
◄ כיצד להשתמש בסיפורי הצלחה של לקוחות בהרצאה עסקית
◄ מה הם הכללים העקרוניים לבניית מתווה הרצאה ובניית מצגת
◄ כיצד הרצאה יכולה להשפיע על המיתוג של בעל מקצוע כמומחה בתחומו
על מנת לאפשר חוויה והטמעה של החומר הנלמד אני מגבילה את מספר המשתתפים במפגש, מומלץ מאוד לשריין מקום מבעוד מועד.
ההשתתפות מאושרת לנרשמים בזהותם המלאה בלבד, נא למלא בטופס צור קשר, שם פרטי ושם משפחה כולל טלפון.
נא לוודא שרשמת את כתובת הדוא"ל שלך באופן תקין, אישור הרשמה וקישור למפגש יישלח לתיבת הדוא"ל שהזנת בלבד ( לא לטלפון נייד).
מחכה לך בהדרכה,
רוני