" או שתצודו או שתהפכו למזון "- מייסד ומנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, מסביר למה חייבים ללמוד AI.
" או שאת ממתגת או שאת מתפיידת "- רוני פרידמן, יועצת אסטרטגית למיתוג אישי, מיתוג מעסיק, מיתוג עסקי.
זה לא חלילה שאני משווה את עצמי לאחד מ- 20 האנשים העשירים ביותר בעולם, האיש המוכשר הזה שהונו האישי קפץ ליותר מ-70 מיליארד דולר,
אבל אני בהחלט מסכימה עם מה שהוא אומר לגבי טכנולוגיית AI והכוונה לכך שבעידן הדיגיטלי המתקדם, למידה ושימוש בבינה מלאכותית הפכו לחובה. מי שלא יקדם את עצמו בתחום זה עלול למצוא את עצמו מחוץ למעגל העבודה.
על אותו משקל בניית מיתוג אישי לעובדים ומנהלים שכירים- מי שלא ממתג- מִתְפַיֵּיד!
השינויים הטכנולוגיים, הפיכת כלי ה- AI לחלק אינטגרלי בסביבת העבודה דורשים התבוננות מחודשת על הטמעת מיתוג אישי בתרבות הארגונית. לפיתוח מיתוג אישי לעובדים ומנהלים יש השפעה משמעותית על הצמיחה העסקית של הארגון, וארגונים צריכים להבין את החשיבות שיש לתהליך זה גם לעובדים עצמם וגם לארגון המעסיק.
בעידן הרשתות החברתיות, ארגונים המעודדים את העובדים והמנהלים לפתח את המיתוג האישי שלהם מבינים שזה עניין של win-win – מותגים אישיים חזקים ברמת היחיד תומכים במידה רבה בחיזוק המיתוג של הארגון.
והנה 3 סיבות מספיק טובות כדי לשכנע את מי שאחראי.ת על הזמנת הרצאות וסדנאות אצלכם בארגון, למה כדאי להזמין את הסדנה:
- מיתוג אישי חזק של עובדים ומנהלים יכול להשפיע באופן חיובי על התפיסה של הארגון כמותג . כאשר אנשי מקצוע מוערכים מזוהים עם הארגון, זה יכול לשפר את האמינות והמוניטין של הארגון.
- עובדים עם מוניטין חזק בתחומם יכולים למשוך עובדים הדומים להם. כמו כן, עובדים שמרגישים שהם מפתחים ומקדמים את המותג האישי שלהם במסגרת הארגון עשויים להרגיש יותר מחויבים ומעורבים.
- המיתוג האישי של העובדים מהווה חלק חשוב ביכולת של הארגון לגייס עובדים חדשים, מסייע לשימור הקיימים, ולתרום לתהליכי מיתוג המעסיק של הארגון .
כמנהלת מיתוג מעסיק במיקור חוץ, אני יודעת שכל עובד הוא שגריר המותג הכי טוב של מקום העבודה שלו.
עובד/ת הלומד כיצד לבנות מיתוג אישי, לייצר נראות ולהגדיל את הנוכחות שלו כפרסונה מקצועית ברשת, הוא עובד המרגיש יותר את תחושת המשמעות, השייכות ומימוש הפוטנציאל האישי.
"את המותג" (או "אתה המותג" , מה שתחליטו, הסדנה מתאימה לגברים ולנשים כאחד ) זו סדנת עומק ייחודית הנותנת מענה לצורך להטמיע תרבות של מצוינות וחדשנות בארגון.
הסדנה מקנה כלים פרקטיים איך לחזק את המיתוג האישי של המנהלים והעובדים, כך שיידעו לשתף ולתקשר פנימה והחוצה את הצלחותיהם.
תכני הסדנה:
- טכניקות מעולם הסטורי טלינג לכתיבה שיווקית מותאמת למדיה החברתית.
- תוכן מניע לפעולה בנכסים הדיגיטליים שלך, סוגי כותרות ומשפטים שהמטרה שלהם לגרום לאנשים ליותר מעורבות, לרצות להשקיע מזמנם לצפות בפרסומים שאת מעלה.
- פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, לינקדאין – שילובי מילות מפתח, דגשים, האשטאגים בפרסומים במדיה החברתית.
- רתימת יכולות כלי ה- AI לחיזוק המותג הארגוני והאישי.
מעוניינים לשמוע עוד על הסדנה?
צרו עימי קשר, ביחד נתאים את התוכן והפעילות.
רוני