מיתוג מעסיק ותקשורת ארגונית בזמן מלחמה מדוע זה חשוב כל כך ?
בימים מורכבים בצל המלחמה, האתגרים הניהוליים הולכים ומתרבים,
הארגונים שיידעו כיצד להתנהל בתנאי המשבר וחוסר הודאות ייצאו מחוזקים יותר לאחר המשבר.
אנחנו מציעים לכם מעטפת שירותי מיתוג מעסיק הכוללת בתוכה כלים רבים שיעזרו לכם לתחזק את תדמית הארגון כמעסיק,
ויסייעו לכם בבניית חוסן ומחוברות ארגונית והעלאת מוטיבציה לביצוע המשימות בקרב העובדים.ות.
המומחיות שלנו היא בבניית תשתית אסטרטגית מקיפה בתחומי משאבי אנוש בעלת השפעה על שימור עובדים קיימים וגיוס עובדים חדשים.
אנו מסייעים בהגדרת ודיוק הערכים הייחודית לארגונכם ומעצימים את היכולת לחשוף ולספר את סיפור המעסיק של החברה
באמצעות תכנים, תמונות וסרטונים להפיץ אותם בערוצי המדיה החברתית השונים.
שירות "מיתוג מעסיק" שלנו כולל:
- הגדרת ה-EVP (Employee Value Proposition)
- שדרוג או בניית עמודי קריירה
- הקמת קבוצת שגרירים (מתוך עובדי ועובדות הארגון) לחיזוק תחושת השייכות וגאוות יחידה.
- צילום עובדים, קיום ראיונות אותנטיים בסביבת העבודה
- ניהול שוטף של עמודי הקריירה בסושאיל, העלאת תוכן, תמונות, סרטונים
- ביצוע שולחנות עגולים שהן קבוצות מיקוד עם עובדי חברה על מנת לגבש תמונת מצב עדכנית של תפיסת העובדים את הארגון
- אפיון משרות, תיאור תפקידים במודעות דרושים תוך שימת דגש על היתרון שלכם על פני המתחרים
ניהול ארגון בתקופת משבר:
היום, יותר מתמיד, עובדות ועובדים זקוקים לתחושת היציבות וההגנה של הארגון.
נשמח להעמיד לשימושכם כלים ומתודות, תובנות ופתרונות לבניית אסטרטגיה מותאמת למצבי חירום ואי ודאות.
הייעוץ והליווי בניהולו ובפיקוחו האישי של דויד פרידמן, מייסד משותף של מספר חברות טכנולוגיות, בעל ניסיון ייעוצי וניהולי מוכח של כמעט שני עשורים, קצין התנהגות אוכלוסייה ומחקר במטה פיקוד העורף במילואים.
השירות שלנו כולל :
בניית אסטרטגיה כיצד להתנהל בתנאי חוסר ודאות ארגונית, ותרגומה לתוכנית עבודה, כולל ליווי והכוונה מלאה שלנו ליישום התוכנית בפועל.
התוכנית כוללת:
- הגדרת יעדים, משימות של כל אגף/ מחלקה, תקציב, לוח זמנים לטווח קצר ולטווח ארוך.
- אבחון, שיפור וייעול מערך שירותים המסייעים לעובדים ולעובדות בארגונים להמשיך את הפעילות העסקית
- מתן כלים לניהול תקשורת פנים ארגונית היכולה לתרום, לחוסן ומחוברות ארגונית בזמן מלחמה
- זיהוי פערים בעיות ובחינת חלופות ופתרונות
- הקמה ותפעול קבוצות "שגרירים", גיבוש מסרים המעצימים את תחושת הסולידריות וגאוות היחידה, תקשור המסרים מותאמים לרוח התקופה בסושיאל.
אנו נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת שתימשך כנראה עוד זמן רב. מנהלי חברות וארגונים שישכילו להתמודד עם המשבר הזה בעודו מתרחש, ייצאו מהתקופה המטלטלת הזו חזקים.
אל תקבלו שום החלטה – לפני ששוחחתם איתנו ונפגשנו! יש לנו פתרונות וכלים שיסייעו לכם לגבש דרכי פעולה לניהול הארגון בזמן המשבר, להטמיע במיידי אסטרטגיית הערכות לחירום ויישום תכניות לשימור ההון האנושי .
מוזמנים.ות לפנות אלינו,
נשמח לעמוד לרשותכם.ן ולהתאים את המענה בהתאם לצרכים.
roni@boost4u.co.il 054-3153151