אני פוגשת הרבה מנהלי גיוס ומשאבי אנוש והם אומרים לי:
"רוני, זה דור מפונק, הם מחליפים עבודות בתדירות של שנה- שנה וחצי, לא אוהבים להתחייב, הם רוצים לעבוד כמה שפחות ולהרוויח כמה שיותר.
הם לא רציניים, קשה לסמוך עליהם, הם יכולים לקבוע מועד התחלת עבודה וברגע האחרון להבריז".
אני חושבת שבני דור ה- Y וה- Z הם חכמים ובעלי אינטליגנציה רגשית מפותחת יותר משל קודמיהם.
מדובר בדור שלא פוחד משינויים, אלופי המולטי טקסינג,
יצירתיים וחדשניים, וכן, הם זקוקים לגירויים, גיוון ועניין כל הזמן.
בני דור ה- Y וה- Z מחפשים במקום עבודתם משמעות.
הם רוצים להרגיש שהם עובדים במקום שיש לו השפעה טובה על העולם.
השכר והתגמול משחקים תפקיד חשוב אבל הם לא הגורם העיקרי שישפיע על ההחלטה שלהם באיזה ארגון כדאי ושווה להם לעבוד.
מה יכול לסייע להם לגלות יותר נאמנות ומחויבות למקום עבודתם?
הנה כמה הצעות שהם למעשה חלק מאסטרטגיית מיתוג מעסיק:
- בניית תוכנית פיתוח קריירה לטווח ארוך
- לאפשר להם איזון בין חיי העבודה לחיים האישיים
- להעניק להם הזדמנויות לפיתוח ולמידה
- פיתוח תרבות הארגונית שגורמת לעובד להרגיש שייך ומשמועתי.
בעידן בו העובדים משתפים בפלטפורמות החברתיות חוויות מחיי היום שלהם במקום העבודה,
ובדרך הזו מעבירים מידע רב שיש בו פוטנציאל השפעה על גיוס עובדים לארגון
מיתוג מעסיק צריך להתחיל משלב טרום הגיוס, דרך תהליך הגיוס, תקופת העסקה עצמה ועד העזיבה ולאחריה.
לקביעת פגישת אבחון ראשונה על בניית אסטרטגיית מיתוג מעסיק שלחו לי הודעה באמצעות טופס צור קשר,
או התקשרו ל- 054-3153151