למה העסק שלך צריך מיתוג רגשי?
מה זה מיתוג רגשי וכיצד הוא יכול לעזור לכם למכור יותר, לשווק את עצמכם טוב יותר, להתבלט מול המתחרים ?
מרק גובה מחבר הספר "מיתוג רגשי" מדבר על הדרך בה מותגים גדולים מתחברים לאנשים. הוא מדבר על חשיבות הפנייה אל הרגש והחושים כשיטה יעילה המייצרת יתרון שיווקי ארוך טווח.
כמנהלת שיווק לשעבר בקבוצת קניוני עזריאלי, שתפקידה העיקרי להביא תנועה לכלל חנויות הקניון,
כיזמת עסקית שהקימה בית ספר לשיווק באינטרנט וחללי עבודה להשכרה יומית,
היה לי ברור עוד לפני שנחשפתי לספרו של מרק גובה שרגשות זה עניין של אסטרטגיה.
בכל מהלך עסקי שהייתי מעורבות בו, חקרתי בעיות, צרכים ורגשות, ובהתאם תפרתי את המענה, הפתרונות, דיברתי אל מנעד הרגשות של הלקוחות הפוטנציאליים.
אנשים מקימים עסקים, משקיעים מחשבה וכסף במחקר שוק, לומדים על התנהגות צרכנים, מעצבים לוגו ובונים שפה כחלק מבניית הזהות העסקית, משקיעים כסף בבניית תשתית שיווקית און ליין ואוף ליין ,אבל, שוכחים לתת תשומת לב לדבר הכי חשוב-
אפיון צרכיו הרגשיים של הלקוח, בניית אסטרטגיית מיתוג רגשי למקסם את הפוטנציאל השיווקי.
היום כל מותג מייצר נוכחות עסקית באמצעות בניית סיפור המייצר מעורבות רגשית, החל מהצגת התועלות (מה ייצא ללקוח מהשימוש במוצרים או בשירותים שלכם) ועד לשילוב סיפורי עדויות של משתמשים, לקוחות ,סיפורים שאנשים יכולים להזדהות איתם .
בעלי עסקים, חברות וארגונים גדולים יכולים להשקיע בעיצוב אלמנטים חזותיים,
לארוז את סך הערכים והמרכיבים לסלוגן מהמם ולוגו קראטיבי במיוחד. אבל המרכיב המשמעותי חסר:
בניית אסטרטגיה שיש בה התייחסות לבניית מערכות יחסים בין המותג ללקוח.
בסדנה היומית "מיתוג רגשי" לעסקים- אני נותנת כלים וידע מקצועי כיצד לבנות מיתוג רגשי, תוך שימוש בסיפור אותנטי ומרגש.
- אני מלמדת כיצד לדייק מסר הכולל את היתרון היחסי של העסק שלכם?
- כיצד לדייק ערך ייחודי לכם ותועלות לקהלי היעד ?
- איך מנסחים כותרות, טקסטים ממוקדים מעוררי התרגשות שיגרו את הגולשים, ויעוררו סקרנות?
אז, אם אתם בעניין של מיתוג רגשות לקידום העסק שלכם- אתם יכולים להירשם לסדנת קפסולה שאני מעבירה בשעות הבוקר ובשעות הערב,
אפשר גם לקבוע פגישה אישית ממוקדת בה אבחן האם סיפור העסק שלכם משכנע מספיק, מעורר השראה, מעודד אנשים לקנות מכם מוצר או להיעזר בשירות המקצועי שלכם.
רוצים להכיר אותי יותר? כנסו לדפי האתר, קראו המלצות של לקוחות.
בהצלחה ושתהיה שנה מוצלחת ובריאה לכולם.
רוני פרידמן