אחת הדרכים לשרוד את תקופת הקורונה נעדרת אירועי תרבות ומפגשים חברתיים, היא באמצעות הרצאות אונליין.
הנה 3 הרצאות שוברות שיגרה, הרצאות איכותיות, מרתקות, מעשירות ומרחיבות אופקים.
ההרצאות מועברות בזום או בקפסולה בהתאם להנחיות, בנושאים רלוונטיים במיוחד לתקופה זו.
◄ קצת על ההרצאה " תיק אימוץ סודי ביותר"- הרצאה בזום או במתכונת קפסולה .
הרצאת הדגל של רוני פרידמן מעוברת בזום באופן מרתק, סוחף ומהנה.
ההרצאה מגוללת סיפור אנושי שכולנו יכולים להזדהות אתו – סיפורם של אנשים ומשפחות המסתירות סוד.
מילדות רוני גדלה בתחושה שיש "סוד" כלשהוא שהוריה מנסים להסתיר, מידע שכולם יודעים ומדברים מאחורי גבה.
בגיל 32 , מפגש מקרי ומטלטל עם אישה זרה ברחוב, הביא לידי חשיפת "הסוד" הגדול שנשמר במשפחתה של רוני באדיקות רבה.
- בהרצאה רוני חושפת את המשבר האישי אליו נקלעה מיד לאחר גילוי סוד האימוץ.
- חושפת כיצד התמודדה עם התקפי חרדה בעקבות הגילוי עד כדי הגעה למצב בו לא יכלה להזיז את רגליים ואיבוד התחושה בשרירים.
- משתפת במגוון סודות משפחתיים, כיצד הם השפיעו על בריאות הגוף והנפש.
- משתפת על תחושת אי השייכות, החיים בצל אי ודאות, איתור המשפחה הביולוגית וסגירת מעגל.
ההרצאה "תיק אימוץ סודי ביותר" מרגשת ומרתקת.
דווקא עכשיו, בתקופה בה מבוגרים וילדים מסתגרים בבתים חווים בידוד חברתי ותחושת חוסר שליטה מפני העתיד, ההרצאה פותחת צוהר לחשיבות לקיים שיח, לחלוק סודות שמורים בבטן ,לתת ביטוי לרגשות במבוגרים בכלל ובקרב ילדים ובני נוער בפרט.
◄ קצת על ההרצאה #פייק ניוז הסיפור האמיתי- הרצאה בזום או במתכונת קפסולה
הרצאה בנושא אקטואלי ו"בוער" בליווי מצגת מרתקת .
ההרצאה ממחישה את הסכנות בקושי להבחין בין אמת ושקר, הקושי לזהות ולבדוק ידיעות" פייק ניוז" המופצות ברשתות החברתיות, בווצאפ ובאינטרנט. בהרצאה רוני ממחישה באמצעות דוגמאות, קטעי וידיאו מהארץ ומהעולם:
- כיצד פייק ניוז נוצר, ואיך הוא משפיע על התודעה.
- כיצד גורמים פוליטיים ומסחריים עושים שימוש בדיסאינפורמציה, תיאוריות קונספירציה , סילוף האמת, החל מתמונות סטילס מזויפות ועד לזיוף קטעי וידיאו.
- "פני אינסטגרם" – ההתמכרות לאפליקציות לשינוי מראה הפנים. השלכות של התופעה ,אימוץ אידיאל היופי ואיבוד קשר עם המציאות.
- בהרצאה רוני נותנת טיפים חשובים לזיהוי פייק ניוז, זיהוי פרופיל מתחזה, בוטים, ודמויות פיקטיביות ברשתות החברתיות.
הרצאה נותנת ערך מוסף חשוב ומועיל ביותר במיוחד עכשיו בתקופה של אי וודאות וריבוי ידיעות פייק –ניוז בחסות משבר הקורונה.
הרצאה זו מבוססת על תוצרי מחקרים בתואר שני M.A ב"תקשורת פוליטית" באוניברסיטת תל אביב, ועל הניסיון המקצועי של רוני בעולמות השיווק הפוליטי הדיגיטלי .
◄ קצת על ההרצאה "מיתוג רגשי- איך לחבר בין עסקים לאנשים ?"
בהרצאה "מיתוג רגשי" אני נותנת כלים וידע מקצועי כיצד לבנות מערכות יחסים בין המותג (העסק) ללקוח.
- אני מדברת על דיוק המסר
- ניסוח כותרות וטקסטים ממוקדים מעוררי התרגשות וסקרנות
- כיצד בונים סיפור (סטורי טלינג) על מנת לייצר מעורבות רגשית
- מיתוג רגשות לקידום עסקים, אג'נדות, מיזמים חברתיים
- פנייה אל הרגש והחושים כשיטה יעילה המייצרת יתרון שיווקי ארוך טווח.
בהרצאה אני משתמשת במקרי בוחן של מותגים ידועים בעולם, וממחישה בדוגמאות כיצד אני מייצרת מיתוג רגשי במיזמים עסקיים שהקמתי כגון: המרכז הבינתחומי לאינטרנט, BOOST חלל עבודה להשכרה לפי שעות, BOOST חנות פופ להשכרה יומית וחברת "רוני פרידמן פרסונל מדיה" העוסקת בפיתוח תוכן, אימון ובניית הרצאות משלב הרעיון ועד ליצירה ההרצאה בפועל.
זה הזמן לקחת פסק זמן מטרדות היום יום,
לפנות לעצמנו זמן ולמלא אותו בצורה מסקרת, מעשירה ומעוררת השראה.
אני מזמינה אתכם להשאיר את הפרטים שלכם כאן בתיבת צור קשר, ואני אחזור אליכם בהקדם עם מידע נוסף.
אתם יכולים גם להתקשר ישירות , למספר: 054-3153151
רוני פרידמן